Saturday, July 16, 2005

به حسین درخشان به بهانه ی تولد حافظ

سلام بر همگي: تولد پير فرزانه، حافظ عزيز بر همگان مبارك
. جشن نور Diwaliم . "شعر حافظ همه بيت الغزل معرفت است
." امروز در يك جمعيت، با حافظ فالي رفتم براي همين جمع، و چنين آم==== شاهد قبلي: ديشب به سيل اشك ره خواب مي زدم نفشي به ياد خط تو بر آب مي زدم ........تا......... خوش بود وقت حافظ و فال مراد و كام بر نام عمر و دولت احباب مي زدم ... اولش خواندم "...مرا 2 كام!" قابل توجه ما دوتا دات كام!! ( كه هنوز نمي دونم چيه!)
هر چند پير و خسته دل و ناتوان شدم هر گه كه ياد روي تو كردم، جوان شدم - شكر خدا ....
. جناب آقاي درخشان عزيز: چون حتماً اين ص را بيشتر مي خوانيد، خواهشمندم پاسخي به ما بدهيد كه آيا پيوست هاي مرا تاكنون دريافت كرده ايد و يا خير . به جان همگي كار "شخصي" نيست و به خودتان ( كارتان ) و بقيه فارسي زبان ها مربوط است!!
باز هم صبر مي كنم براي دريافت يك "آري" يا "نه" - فعلاً همين را بيشتر نمي خواهم!!
....!
شاد و شاد و شاد............ صفاي شما وبلاگيون را عشق است.{ 203.197.83.35
محسن خاتمي:: حسين عزيز و درخشان: در تمام اين سايت ها "مث يه تيكه جواهر" مي درخشي.
آفتابت هميشه پرفروز باشد. از مقالات "حيات نو" تا اينجا دوست داشتم نوشته هايت را بخوانم و لذت ببرم.
دوست دارم به جمع وبلاگيون بپيوندم ولي فعلاً ممكن نيست.
راهنمايت را ذخيره كرده ام براي آن روز. ....
از اينكه جشن مهرگان عزيز را زنده نگه داشته اي از طرف خودم و تمام ايرانيان اصيل از تو وجود نازنين ممنونم. دوستدارت

0 Comments:

Post a Comment

<< Home